لیست اعضا و قیمت ها

شرکت آریان سرنگ

شرکت آریان سرنگ

شرکت تولید کننده آریان سرنگ در زمینه توزیع سراسری / تولید / ثبت / صادرات / واردات فوریتی / واردات ثبتی تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. تولیدات شرکت آریان سرنگ در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های آریان سرنگ، به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به سرنگ سوزن متحرک لوئراسلیپ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
شرکت اطلس سرنگ

شرکت اطلس سرنگ

شرکت اطلس سرنگ در استان و شهر ارومیه / آذربایجان غربی در زمینه توزیع سراسری / تولید / ثبت / صادرات / واردات فوریتی / واردات ثبتی / توزیع استانی تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. تولیدات شرکت اطلس سرنگ در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های ، اطلس سرنگ به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید
شرکت آواپزشک

شرکت آواپزشک

گروه آوا پزشک (نام قدیم تولیدی و صنعتی آوا پزشک) در زمینه تولید سرنگ و سرسوزن پزشکی در فضایی به مساحت 13 هکتار در شهرک صنعتی آشتیان آغاز به کار نمود این شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن اراک می باشد و نیز با اخذ کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی ایران با اختیار واردات و صادارت کلیه کالاهای مجاز، دارای فعالیت بازرگانی نیز می باشد

بیشتر بخوانید
شرکت ایلام سرنگ

شرکت ایلام سرنگ

شرکت ایلام سرنگ تولید کننده ابزار پزشکی و اپتیکی , ابزار دقیق و انواع ساعت و ساخت تجهیزات پزشکی و جراحی و وسایل ارتوپدی است.

بیشتر بخوانید
شرکت برنا طب ایساتیس

شرکت برنا طب ایساتیس

شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی برنا طب ایساتیس در استان و شهر یزد / یزد در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی برنا طب ایساتیس در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های سرنگ بیک -neda sorang-ندا سرنگ-ns ، neda sorang-ندا سرنگ-ns ، سرنگ بیک ، ُسرنگ بیک به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید
شرکت سوپا

شرکت سوپا

شرکت ساخت وسایل پزشکی ایران «سوپا» اولین تولید کننده لوازم یکبار مصرف پزشکی در ایران می باشد. این شرکت با هدف برآوردن نیاز هموطنان عزیز به وسایل و تجهیزات پزشکی و بی نیازی کشور از ورود این قبیل وسایل تاسیس شد.

بیشتر بخوانید
شرکت سها

شرکت سها

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ( سها ) که زیر مجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشد بزرگترین مجتمع صنعتی و مدرن تولید تجهیزات یک بار مصرف پزشکی در ایران است که در سال 1371 با زیر بنایی حدود 240 هزار متر مربع در کیلومتر 52 آزادراه تهران- قزوین به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید
شرکت سرنگ شفا

شرکت سرنگ شفا

تولیدات شرکت سرنگ شفا در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های شفا ، شفاء ، سرنگ شفاء به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به سرنگ گاواژ ، سرنگ سوزن متحرک لوئرلاک ، سرنگ سوزن متحرک لوئراسلیپ ، سرنگ انسولین سوزن متحرک لوئراسلیپ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
شرکت میبد یاس

شرکت میبد یاس

شرکت تولید کننده شرکت میبد یاس در استان و شهر میبد / یزد در زمینه توزیع سراسری / تولید / ثبت / صادرات / واردات فوریتی / واردات ثبتی تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. تولیدات شرکت شرکت میبد یاس در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد

بیشتر بخوانید
شرکت مینا سرنگ

شرکت مینا سرنگ

شرکت مینا سرنگ رودسر در سال 1379 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سرنگ یکبار مصرف پزشکی آغاز نمود . این شرکت با بکارگیری فناوری روز تولید محصولات پزشکی و با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب با همت و تلاش مدیران و همیاری پرسنل زحمتکش خود در بخش های مختلف توانسته است انواع سرنگ یکبارمصرف پزشکی بازار کند

بیشتر بخوانید
شرکت یزد سرنگ

شرکت یزد سرنگ

شرکت تولید کننده یزد سرنگ در استان و شهر یزد / یزد در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد تولیدات شرکت یزد سرنگ در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی ، ابزار عمومی دندانپزشکی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های یزد سرنگ به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید
شرکت هما سرنگ

شرکت هما سرنگ

شرکت تولید کننده هما سرنگ خوزستان در استان و شهر اهواز / در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های homa ، به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به سرنگ سوزن متحرک لوئراسلیپ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
شرکت شفا ساز میبد

شرکت شفا ساز میبد

شرکت شفا ساز میبد با موضوع تولید لوازم پزشکی یکبار مصرف تاسیس ودر سال 1378 با خط تولید ست تزریق و ست تزریق خون به بهره برداری رسید. در حال حاضر تولیدات شرکت عبارتند از آنژیوکت در 3 سایز 18سبز، 20 صورتی و 22 آبی. انواع سرنگهای یکبار مصرف در سایزهای2/5- 5 و10. کالاهای این شرکت از کیفیت خوبی بر خوردارند.

بیشتر بخوانید
شرکت ورید سرنگ

شرکت ورید سرنگ

شرکت گروه تولید پزشکی ورید در سال1359 با هدف تامین بخشی از نیاز داخلی کشور به انواع تجهیزات یکبار مصرف پزشکی در زمینی به مساحت 2/5 هکتار تاسیس و از سال 1364با خرید ماشین آلات از کشور آلمان و خرید قالب از کشور سوئیس به بهره برداری رسید. شرکت ورید با هدف تامین نیاز مشتری و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید کاملترین سایزهای سرنگ و سرسوزن شده است.

بیشتر بخوانید
شرکت لوازم طبی ایران

شرکت لوازم طبی ایران

شرکت تولید کننده و وارد کننده لوازم طبی ایران در استان و شهر تهران در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد شرکت تولیدی لوازم طبی ایران نماینده رسمی کمپانی LARS MEDICARE PVT. LTD از کشور هند می باشد و در زمینه های تجهیزات پزشکی - دستگاه ها و لوازم عمومی پزشکی فعالیت می کند. از محصولات وارداتی این شرکت می توان به سه راهی تزریق اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
شرکت پارس سرنگ

شرکت پارس سرنگ

کارخانه پارس سرنگ واقع در شهر استخر کیلومتر 60 جاده شیراز اصفهان و بالاتر از شهر مرودشت می باشد این شرکت از سال 1361 تاسیس و پس از اتمام ساختمان و نصب ماشین آلات تولید که از کشور آلمان خریداری شده بود مبادرت به تولید از سال 1364 که منحصرا سرنگ بود کرد.

بیشتر بخوانید
شرکت بسپار صنعت فاخر

شرکت بسپار صنعت فاخر

شرکت بسپار صنعت فاخر در سال 1390 با هدف تولید تجهیزات پلیمری و مصرفی پزشکی با مشارکت جمعی از اساتید دانشگاه و صاحبان صنعت به وجود آمد. موسسین این شرکت با ایده تولید انواع تجهیزات پزشکی مصرفی پلیمری و تلاش برای به کارگیری جوانان شایسته و تحصیلکرده این کشور، کار خود را ادامه دادند و هم اینک مفتخرند تا با تولید انواع محصولات پلیمری و توسعه هر چه بیشتر این محصولات گامی بر دارند.

بیشتر بخوانید
حکیم سرنگ قائمشهر

حکیم سرنگ قائمشهر

شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی حکیم سرنگ در استان و شهر قائم شهر در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های حکیم سرنگ ، به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به سرنگ 2/5 سی سی سه تکه لوئراسلیپ و سرنگ 5 سی سی سه تکه لوئراسلیپ اشاره کرد

بیشتر بخوانید
شرکت آریا پزشک ایساتیس

شرکت آریا پزشک ایساتیس

شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی اریا پزشک ایساتیس در استان و شهر یزد در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی می باشد که به صورت مستقل تولید و با برند های اریا پزشک ایساتیس ، به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به سرسوزن پزشکی اشاره کرد

بیشتر بخوانید
.شرکت تولیدی الوند شیمی تویسرکان

.شرکت تولیدی الوند شیمی تویسرکان

تولیدات شرکت تولیدی الوند شیمی تویسرکان در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی ، مصرفی ترمیمی می باشد که به صورت مستقل و بسته بندی و استریل و بسته بندی تولید و با برند های kiaکیا ، dr.nm ، به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به سرنگ گاواژ ، ست سرم تحت سیستم جاذبه ، وارنیش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
.شرکت صنایع پزشکی و بازرگانی مدد بخش

.شرکت صنایع پزشکی و بازرگانی مدد بخش

شرکت تولید کننده صنایع پزشکی و بازرگانی مدد بخش در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد

بیشتر بخوانید
تهران
شنبه - چهارشنبه: ۱۶:۰۰-۰۹:۰۰
© تمامی حقوق این سایت متعلق به سندیکای تولیدکنندگان سرنگ و سرسوزن ایران است.​